Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20067
Назва: | ЗАГАЛЬНІ АСПЕКТИ ВІДПОВІДНОСТІ ОСВІТНЬОЇ ЛЕКСИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВ |
Автори: | Вергун, Лариса Іванівна |
Ключові слова: | перекладна взаємовідповідність, освітня лексика, прекладознавче прирівнення |
Дата публікації: | 2007 |
Видавництво: | К.: Київський нац. ун-т імені Тараса Шевченка |
Серія/номер: | 12; |
Короткий огляд (реферат): | У статті окреслено межі освітньої лексики в англійській і українській мовах, виявлено риси, притаманні освітній термінології, розглянуто проблеми становлення перекладної взаємовідповідності освітньої лексики двох мов, коротко проаналізовано та зіставленоі лексико-семантичні поля “освіта” - “education” в англійській і українській мовах. Предметом дослідження слугує пепрекладна взаємовідповідність освітньої лексики англійської та української мов, а об’єктом - освітня термінологія зазначених мов. Матеріалом слугували тексти освітніх документів англійської та української мов та словники. |
Опис: | У публікації представлено результати дослідження загальних аспектів взаємовідповідності освітньої лексики англійської і української мов |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20067 |
ISBN: | 978-966-581-958-5 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вергун Л.I ЗАГАЛЬНІ АСПЕКТИ ВІДПОВІДНОСТІ ОСВІТНЬОЇ ЛЕКСИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВ.pdf | 360.44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.