Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20620
Назва: Бенчмаркінг - інструмент розвитку конкурентних переваг
Автори: Карась, Олена
Ключові слова: Бенчмаркінг
порівняльний аналіз
конкуренція
конкурентні переваги
інструмент
цільовий ринок
Дата публікації: 2016
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Карась, О. Бенчмаркінг - інструмент розвитку конкурентних переваг [Текст] / Олена Карась // Журнал європейської економіки. – 2016. – Т. 15, № 4. – С. 468-475.
Короткий огляд (реферат): Наведено теоретичні засади поняття бенчмаркінгу. Обґрунтовано його використання та напрями розвитку в економіці. Розкрито поняття і види бенчмаркінгу, розглянуто методи проведення досліджень, оцінку середовища, розробку та впровадження бенчмаркінгу на підприємстві. Охарактеризовано коло завдань, що вирішуються бенчмаркінгом. Зазначено, що в Україні бенчмаркінг перебуває на стадії розвитку. Вказано, що бенчмаркінг є важливим фактором у розвитку економіки. Узагальнено, що користь бенчмаркінгу полягає в тому, що виробничі процеси, торгові операції та маркетингові функції стають найбільш керованими в тому випадку, якщо у своїй організації аналізуються і впроваджуються кращі методики, способи і технології найуспішніших підприємств або галузей. Запропоновано застосування бенчмаркінгу як ефективного інструменту в світовій економіці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20620
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 15 (№4) Грудень 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карась О..pdf181.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.