Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22621
Назва: Формування попиту на міжнародні туристичні тури
Автори: Скавронська, Ірина Володимирівна
Ключові слова: попит, умови, міжнародний туристичний тур, споживач, ринок
Дата публікації: 2008
Видавництво: Наука молода
Серія/номер: 9;
Короткий огляд (реферат): Розглядаються питання визначення умов формування попиту на міжнародні туристичні тури. Обґрунтовано потребу у систематизації принципів формування попиту. Проаналізовано праці вітчизняних і зарубіжних авторів. Визначено основні аспекти турпродукту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22621
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формування попиту на міжнародні туристичні тури.pdfСтаття352.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.