Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22638
Назва: Маркетинговий аудит електронних ресурсів підприємства
Автори: Голяш, Ірина Дмитрівна
Ключові слова: маркетинг
аудит
електронні ресурси
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена маркетинговому аудиту, який у сучасних умовах набуває все більшої популярності. Маркетинговий аудит розглядається, як засіб, який здатний визначити проблеми, можливості і заходи для поліпшення діяльності підприємств у сфері застосування електронних ресурсів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22638
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TRM_2017_Holiash_I_D-Marketynhovyi_audyt_elektronnykh_79-92.pdf264.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.