Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22760
Назва: Маркетингове обгрунтування інформаційного забезпечення інноваційного процесу
Автори: Серединська, Віра Миколаївна
Ключові слова: інноваційна діяльність
наукові проекти
функціонально-вартісний аналіз
прогнозний аналіз
Дата публікації: 2014
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: 3. Серединська В.М. Маркетингове обґрунтування інформаційного забезпечення інноваційного процесу / В.М.Серединська // Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках України : монографія / за ред.. проф. Р.В. Федоровича. Тернопіль, Тернопільський національний технічний університет ім. І. Івана Пулюя, 2014. – 411 с. (С. 341-360).
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано логічну схему аналітичної підготовки управлінського рішення по відбору ефективних наукових проектів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22760
ISSN: 978-966-305-052-2
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketyngovyj_instrumentarij_formuvannja_popytu_na_tovary_ta_poslugy_na_rynkah_Ukrajiny_2014.pdf3.86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.