Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22818
Назва: Побудова маркетингової системи охорони здоров’я в Україні
Автори: Голяш, Ірина Дмитрівна
Галушка, Наталя Йосипівна
Ключові слова: охорона здоров'я
маркетинг
система
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Голяш, І. Побудова маркетингової системи охорони здоров’я в Україні [Електронний ресурс] / Ірина Голяш, Наталія Галушка // Наука молода : зб. наук. праць молод. вчених Терноп. нац. екон. ун-ту. – Тернопіль : ТНЕУ, 2010. – Вип. 13. – С. 15-18.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання побудови маркетингової системи охорони здоров’я в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22818
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
побудова маркетингової системи охорони здоровя в україні.pdf165.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.