Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22924
Назва: Деякі питання аналізу реалізації продукції
Автори: Серединська, Віра Миколаївна
Ключові слова: портфель замовлень
асортиментна політика
стадія життєвого циклу
обсяг реалізації
Дата публікації: 2001
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Серединська В.М.Деякі питання аналізу реалізації продукції / В.М.Серединська//Наукові записки : зб. наук. праць під ред. заслуженого діяча науки і техніки України,д. е.н., проф. Шкарабана С.І. – Тернопіль, Економічна думка, 2001.- Випуск 10, ч.1. – С.43-46.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні напрямки аналізу збутових процесів підприємства
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22924
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
деякі питання аналізу реалізації продукції.pdf115.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.