Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23105
Назва: Розвиток моделей електронної комерції та її проблеми на сучасному етапі
Автори: Баран, Ростислав Ярославович
Ключові слова: електронна комерція, Інтернет, маркетплейс, мобільна комерція
E-commerce, Internet, marketplace, M-commerce
Дата публікації: 2017
Видавництво: ДВНЗ Прикарпатський національний університет ім. В.Стефаника
Бібліографічний опис: Актуальні проблеми розвитку економіки регіону: науковий журнал. – Вип. 13. – Т.1. – Івано-Франківськ: Вид-во ДВНЗ Прикарпатського національного університету ім. В.Стефаника, 2017. – c. 77-88.
Короткий огляд (реферат): Стаття спрямована на дослідження розвитку моделей електронної комерції та її проблем на сучасному етапі. Метою даної статті є дослідження особливостей використання моделей, форм та інструментів електронної комерції та визначення її основних проблем на сучасному етапі розвитку світової економіки. Проаналізовано сучасний стан розвитку ринку електронної комерції в світі та Україні, що дозволило визначити як його основні тенденції зростання мобільної комерції та транскордонної торгівлі онлайн. Проаналізовано діяльність провідних світових маркетплейсів та здійснено їх порівняльну характеристику. Визначено основні модифікації моделей електронної комерції та основні проблеми даної сфери, що дозволить підвищити ефективність діяльності вітчизняних підприємств в Інтернет.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23105
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stat_Baran.doc147 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.