Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23543
Назва: Мотиваційні аспекти створення інтегрованих структур маркетингового типу в системі управління економічною стійкістю підприємства
Інші назви: Motivational aspects of integrated marketing structures creation in the system of economic firmness management of an enterprise
Автори: Галько, Людмила Романівна
Ключові слова: вертикальна інтеграція
маркетингові системи
канали розподілу продукції
швейна промисловість
економічна стійкість
конкурентні переваги
Дата публікації: 2009
Видавництво: ПВНЗ "Тернопільський комерційний інститут"
Бібліографічний опис: Галько, Л.Р. Мотиваційні аспекти створення інтегрованих структур маркетингового типу в системі управління економічною стійкістю підприємства / Л.Р. Галько // Актуальні проблеми соціально-економічного розвитку України в умовах глобалізації: матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф. [Тернопіль, 15 травня 2009 р.] / редкол.: В.Ф. Мартинюк, А.А. Фліссак, Л.І. Кицкай [та ін.]; відп. за вип. А.Б. Клиновський. - Тернопіль: ТКІ, 2009. - С. 83-85.
Короткий огляд (реферат): Розглянути сучасні тенденції розвитку швейної промисловості, проаналізовано канали розподілу готової швейної продукції вітчизняних товаровиробників, обґрунтовано доцільність створення вертикальних маркетингових систем та наведено конкурентні переваги участі швейних підприємств в структурах такого типу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23543
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТКІ, 2009.pdf105.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.