Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23708
Назва: КОНЦЕПЦІЯ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ: ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ
Автори: Голяш, Ірина Дмитрівна
Галушка, Наталя Йосипівна
Ключові слова: маркетинговий аудит
концепція
етапи маркетингового аудиту
Дата публікації: 2008
Бібліографічний опис: Голяш, І. Д. Концепція маркетингового аудиту: проблеми теорії та практики / І. Д. Голяш, Н. Й. Галушка // Журнал європейської економіки. – 2008. – Т. 7, № 3. – С. 289-297.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблемні питання теорії та практики аудиту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23708
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Копия публ.марк.ауд.+.pdf272.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.