Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23794
Назва: | Розвиток рефлексивно-творчого потенціалу особистості школяра за умов інноваційного навчання |
Автори: | Бугерко, Ярослава Миколаївна |
Ключові слова: | інноваційне навчання, рефлексивно-творчий потенціал особистості, співтворча позиція учасників навчання |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Актуальні проблеми психології : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія [за ред. С.Д.Максименка]. – К. – Кіровоград : ДП «Інформ.-аналітичне агентство, 2009. – Вип. 13. – Том 10. – С. 116–127 |
Бібліографічний опис: | Бугерко Я. М. Розвиток рефлексивно-творчого потенціалу особистості школяра за умов інноваційного навчання // Актуальні проблеми психології : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія [за ред. С.Д.Максименка]. – К. – Кіровоград : ДП «Інформ.-аналітичне агентство, 2009. – Вип. 13. – Том 10. – С. 116–127 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано основні концептуальні підходи до проблеми творчості та рефлексивної здатності людини, розкрито поняття рефлексивно-творчого потенціалу особистості як фундаментальної здатності вчителя і учня до реалізації ціннісного і відповідального ставлення до власної життєдіяльності, охарактеризовано особливості створення рефлексивно-співтворчого середовища за умов інноваційного навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23794 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Акт.пр-ми пс-гії,2009 (Р-к тв. пот-лу шк.).pdf | 528.01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.