Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23794
Назва: Розвиток рефлексивно-творчого потенціалу особистості школяра за умов інноваційного навчання
Автори: Бугерко, Ярослава Миколаївна
Ключові слова: інноваційне навчання, рефлексивно-творчий потенціал особистості, співтворча позиція учасників навчання
Дата публікації: 2009
Видавництво: Актуальні проблеми психології : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія [за ред. С.Д.Максименка]. – К. – Кіровоград : ДП «Інформ.-аналітичне агентство, 2009. – Вип. 13. – Том 10. – С. 116–127
Бібліографічний опис: Бугерко Я. М. Розвиток рефлексивно-творчого потенціалу особистості школяра за умов інноваційного навчання // Актуальні проблеми психології : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія [за ред. С.Д.Максименка]. – К. – Кіровоград : ДП «Інформ.-аналітичне агентство, 2009. – Вип. 13. – Том 10. – С. 116–127
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано основні концептуальні підходи до проблеми творчості та рефлексивної здатності людини, розкрито поняття рефлексивно-творчого потенціалу особистості як фундаментальної здатності вчителя і учня до реалізації ціннісного і відповідального ставлення до власної життєдіяльності, охарактеризовано особливості створення рефлексивно-співтворчого середовища за умов інноваційного навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23794
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Акт.пр-ми пс-гії,2009 (Р-к тв. пот-лу шк.).pdf528.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.