Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23813
Назва: | Ціннісно-смисловий простір вищого навчального закладу як чинник духовного саморозвитку студентів |
Автори: | Бугерко, Ярослава Миколаївна |
Ключові слова: | ціннісно-смислове самовизначення, аксіологічний простір освітньої діяльності, духовний саморозвиток, смислова рефлексія |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис. – 2013. – № 3 (50). – С. 256–260. |
Бібліографічний опис: | Бугерко Я. М. Ціннісно-смисловий простір вищого навчального закладу як чинник духовного саморозвитку студентів // Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис. – 2013. – № 3 (50). – С. 256–260. |
Короткий огляд (реферат): | У статті презентовано ціннісно-смислову модель аксіологічного простору освітньої діяльності вищого навчального закладу, розкрито етапність духовного саморозвитку студентів в процесі паритетної освітньої взаємодії через долучення їх до соціокультурних зв’язків і відношень, освоєння соціальних норм паритетної співдіяльності, оволодіння ціннісними уявленнями та сформованість ціннісного і відповідального ставлення до власної життєдіяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23813 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педаг.ВШ, Ялта, 2013 (Цінн.-смислпростір... )pdf.pdf | 492.43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.