Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/2421
Назва: Ділова репутація як стратегічний чинник розвитку підприємства
Автори: Кравчук, Наталія Олегівна
Берницька, Дарія Іванівна
Ключові слова: ділова репутація, стратегічний актив, гудвіл, імідж, репутаційна аудиторія
Дата публікації: 2011
Видавництво: Інноваційна економіка
Короткий огляд (реферат): У статті визначено суть поняття «ділова репутація», її складові та характерні риси. Обґрунтовано належність ділової репутації до стратегічних активів, і важливу роль ділової репутації у розвитку підприємства.
Опис: Постановка проблеми. Одним з важливих нематеріальних ресурсів підприємства виступає ділова репутація – уявлення про підприємство у суб’єктів зовнішнього середовища за наслідками минулих подій. Ділова репутація підприємства дозволяє отримати довгострокові конкурентні переваги. Розвиток теорії управління та теорії конкуренції стимулює пошук нових конкурентних переваг підприємства та нових ресурсів, використання яких сприяє довгостроковому стабільному функціонуванню підприємства, його розвитку в умовах мінливого зовнішнього середовища. Перевагами нематеріальних активів і ресурсів для забезпечення конкурентоспроможності підприємства виступають їхня унікальність, часто невідчужуваність від підприємства, неможливість або виключна складність копіювання тощо. Таким чином, все більш важливою стає оцінка економічної сутності ділової репутації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/2421
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.