Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/2427
Назва: Споживчий капітал як елемент інтелектуального капіталу підприємства:сутність та структура
Автори: Кравчук, Наталія Олегівна
Ключові слова: інтелектуальний капітал, споживчий капітал, ділова репутація, імідж, бренд, канал розподілу.
Дата публікації: 2013
Видавництво: ЕФЕКТИВНА ЕКОНОМІКА
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено сутність, структуру та чинники формування споживчого капіталу підприємства. Обґрунтовано значення елементів споживчого капіталу для сучасних умов господарювання.
Опис: Постановка проблеми. У ХХІ століття людство вступило з новою економікою, так званою «економікою знань», ключовим поняттям у якій є інтелектуальний капітал. В ринкових умовах господарювання саме цей вид ресурсу підприємства надає йому додаткове джерело конкурентних переваг . Підприємство в процесі своєї діяльності взаємодіє з багатьма зовнішніми економічними контрагентами: споживачами або клієнтами, постачальниками, партнерами, посередниками, органами влади, ЗМІ і т. д. Орієнтованість на споживачів стає основою для отримання прибутку фірмою, тому в структурі інтелектуального капіталу науковці виділяють споживчий капітал, а налагоджені відносини та довготривала взаємодія зі споживачами та партнерами підприємства стають його основою. Тому виникає потреба в дослідженні сутності споживчого капіталу та ефективному управлінні ним.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/2427
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Споживчий капітал як елемент ІК.pdf337.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.