Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25263
Назва: Психодинамічні засади підготовки майбутніх психологів
Автори: Бугерко, Ярослава Миколаївна
Ключові слова: особистісне зростання, психодинамічний підхід, психологи-практики, АСПП, глибинне пізнання
Дата публікації: 2016
Видавництво: Aktualne pytania i problemy rozwoju nauk społecznych : [Zbior raportow naukowych]
Бібліографічний опис: Бугерко Я.М. Психодинамічні засади підготовки майбутніх психологів // Aktualne pytania i problemy rozwoju nauk społecznych : [Zbior raportow naukowych]. - Kielce, 2016. - р. 108-110.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості фахової підготовки майбутніх психологів у процесі психокорекційної практики глибинного спрямування. Показано важливість узгодженості теоретико-методологічного базису глибинного пізнання з інструментально-методичним його забезпеченням. Показано, що система активного соціально-психологічного пізнання є оптимальною психодинамічною моделлю діагностико-корекційної та аналітико-діалогічної роботи психолога та сприяє позитивним змінам у внутрішній гармонізації психіки майбутніх психологів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25263
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кельце,2016 Психодин.засади.pdf180.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.