Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25263
Назва: | Психодинамічні засади підготовки майбутніх психологів |
Автори: | Бугерко, Ярослава Миколаївна |
Ключові слова: | особистісне зростання, психодинамічний підхід, психологи-практики, АСПП, глибинне пізнання |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Aktualne pytania i problemy rozwoju nauk społecznych : [Zbior raportow naukowych] |
Бібліографічний опис: | Бугерко Я.М. Психодинамічні засади підготовки майбутніх психологів // Aktualne pytania i problemy rozwoju nauk społecznych : [Zbior raportow naukowych]. - Kielce, 2016. - р. 108-110. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто особливості фахової підготовки майбутніх психологів у процесі психокорекційної практики глибинного спрямування. Показано важливість узгодженості теоретико-методологічного базису глибинного пізнання з інструментально-методичним його забезпеченням. Показано, що система активного соціально-психологічного пізнання є оптимальною психодинамічною моделлю діагностико-корекційної та аналітико-діалогічної роботи психолога та сприяє позитивним змінам у внутрішній гармонізації психіки майбутніх психологів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25263 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кельце,2016 Психодин.засади.pdf | 180.27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.