Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25266
Назва: | Особливості персоналізації освітнього процесу у вищій школі |
Автори: | Бугерко, Ярослава Миколаївна |
Ключові слова: | освітній процес, рефлексивно-співтворча взаємодія, творчо-пошукове ставлення, персоналізація, науковий пошук |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія : Педагогіка і психологія. – Ялта : РВВ КГУ, 2012. – Вип. 35. – Ч. 2.– С. 3–10. |
Бібліографічний опис: | Бугерко Я. М. Особливості персоналізації освітнього процесу у вищій школі // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія : Педагогіка і психологія. – Ялта : РВВ КГУ, 2012. – Вип. 35. – Ч. 2.– С. 3–10. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається формуючо-гуманізуючий ресурс освіти через персоналізацію освітнього процесу у вищій школі. Показано, що рефлексивно-співтворча взаємодія викладачів та студентів у процесі навчання призводить до принципового переосмислення самого характеру організації освітнього процесу, а використання культурних взірців і прототипів організації наукового знання розвиває творчо-пошукове ставлення студентів до світу і себе, культивує атмосферу дослідницької творчості і наукового пошуку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25266 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пр-ми суч.пед.осв.,2012 (Особл-сті персонал-ції).pdf | 469.19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.