Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25266
Назва: Особливості персоналізації освітнього процесу у вищій школі
Автори: Бугерко, Ярослава Миколаївна
Ключові слова: освітній процес, рефлексивно-співтворча взаємодія, творчо-пошукове ставлення, персоналізація, науковий пошук
Дата публікації: 2012
Видавництво: Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія : Педагогіка і психологія. – Ялта : РВВ КГУ, 2012. – Вип. 35. – Ч. 2.– С. 3–10.
Бібліографічний опис: Бугерко Я. М. Особливості персоналізації освітнього процесу у вищій школі // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія : Педагогіка і психологія. – Ялта : РВВ КГУ, 2012. – Вип. 35. – Ч. 2.– С. 3–10.
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається формуючо-гуманізуючий ресурс освіти через персоналізацію освітнього процесу у вищій школі. Показано, що рефлексивно-співтворча взаємодія викладачів та студентів у процесі навчання призводить до принципового переосмислення самого характеру організації освітнього процесу, а використання культурних взірців і прототипів організації наукового знання розвиває творчо-пошукове ставлення студентів до світу і себе, культивує атмосферу дослідницької творчості і наукового пошуку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25266
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пр-ми суч.пед.осв.,2012 (Особл-сті персонал-ції).pdf469.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.