Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27634
Назва: Брендинг як маркетинговий інструмент у торгівлі товарообороту
Інші назви: Branding as a marketing tool in trade
Автори: Юденков, Олександр Олексійович
Ключові слова: бренд
брендинг
маркетингова діяльність
інструменти маркетингу
Дата публікації: 2018
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Юденков, О. О. Брендинг як маркетинговий інструмент у торгівлі товарообороту : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 076 – підприємництво, торгівля та біржова діяльність магістер. програма – підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Олександр Олексійович Юденков ; наук. керівник к.е.н., доцент О. П. Вашків. – Тернопіль, 2018. – 114 с.
Короткий огляд (реферат): Досліджено маркетингові технології та інструменти із просування продукції на ринку задля збільшення обсягів продажів підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27634
Розташовується у зібраннях:2017-2018 н.р.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.