Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27922
Назва: Особливості просування товарів в соціальних мережах
Автори: Мигаль, О. Ф.
Гупало, О. В.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопіль
Бібліографічний опис: Мигаль, О. Ф. Особливості просування товарів в соціальних мережах [Текст] / О. Ф. Мигаль, О. В. Гупало // Треті наукові читання пам'яті С. І. Юрія : зб. наук. праць [м. Тернопіль, 28 листоп. 2017 р.] / редкол. : В. П. Горин, О. Ю. Мелих ; відп. за вип. О. П. Кириленко. - Тернопіль : ТНЕУ, 2017. - С. 82-86.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27922
Розташовується у зібраннях:ТРЕТІ НАУКОВІ ЧИТАННЯ ПАМ'ЯТІ С. І. ЮРІЯ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
82.PDF86.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.