Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28883
Назва: Маркетингові комунікації як елемент комплексу маркетингу
Автори: Серединська, Віра Миколаївна
Ключові слова: торговельний посередник
прямий маркетинг
паблік рілейшнз
маркетигові посередники
Дата публікації: 23-бер-2018
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Серединська В.М.Маркетингові комунікації як елемент комплексу маркетингу/ В.М.Серединська // Інновації:соціально-економічні та безпекові стратегії розвитку: матеріалиVІІ Всеукраїн. наук.-практ. конф. пам’яті почесного проф. ТНТУ ім. І. Пулюя, академіка НАН України М.Г.Чумаченка (Тернопіль, 23березня2018року) / МОН України, Тернопільський національний технічнй університетімені Івана Пулюя [та ін.]. –Тернопіль: 2018. – 82с. – С. 63-64.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність маркетингових комунікації як інструменту досягнення маркетингових цілей підприємства та формування у споживачів психологічних цільових установок, певного механізму поведінки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28883
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZBIRNYK_TEZ.pdf2.29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.