Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29148
Назва: Особливості повідомлень-цитат, поширюваних в Інтернет-соцмережах
Інші назви: Особенности сообщений-цитат, распространяемых в Интернет-соцсетях
Автори: Шкіцька, Ірина Юріївна
Коломієць, Галина Олегівна
Ключові слова: Інтернет-повідомлення, цитата, афоризм, віртуальне спілкування, користувачі соціальних мереж, позитивне смопозиціонування
Интернет-сообщения, цитата, афоризм, виртуальное общение, пользователи социальных сетей, положительное самопозиционирование
Internet message, aphorism, quoted massages, virtual communication, customers of social networks, positive self-presentation
Дата публікації: 2017
Видавництво: ТНЕУ
Короткий огляд (реферат): У дослідженні розглянуто особливості повідомлень-цитат, поширюваних в Інтернет-соцмережах. З’ясовано функції повідомлень-цитат у віртуальному просторі, зокрема вираження емоцій, маркування психологічного стану та настрою, виявлення інтересів і думок, привертання уваги, позитивне самопозиціонування. Показано залежність тематики поширюваних цитат від вікових особливостей користувачів соцмереж. Виявлено основні джерела цитованого матеріалу: класичні та релігійні книги, відомі фільми і мультфільми, крилаті вислови.В исследовании рассмотрены особенности сообщений-цитат, распространяемых в Интернет-соцсетях. Выяснены функции сообщений-цитат в виртуальном пространстве, в частности выражение эмоций, передача психологического состояния и настроения, выявление интересов и мнений, привлечение внимания, положительное самопозиционирование. Показана зависимость тематики распространяемых цитат от возрастных особенностей пользователей соцсетей. Выявлены основные источники цитируемого материала: классические и религиозные книги, известные фильмы и мультфильмы, крылатые выражения. The article analyzes peculiarities of quoted messages shared via social networks. Functions of such type of messages in virtual space (expression of emotions, showing of mental condition and mood, presentation of thoughts and interests, positive self-positioning) are studied. It is proved that themes of quoted messages depend on the customer’s age. The main origins of quoted materials are shown. They are fiction masterpieces, the Holy Scriptures, famous films and animation, idioms.
Опис: Шкіцька І. Ю. Особливості повідомлень-цитат, поширюваних в Інтернет-соцмережах / І. Ю. Шкіцька, Г. О. Коломієць // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Документно-інформаційний простір : історія, теорія, практика» (05 грудня 2017 року). − Тернопіль, ТНЕУ. – C. 47-50.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29148
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
матеріали конференції 2017_Шкіцька Коломієць.pdf174.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.