Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29622
Назва: Обліково-аналітичне забезпечення управління маркетинговою ціновою політикою аграрного підприємства
Автори: Правдюк, Н. Л.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
Бібліографічний опис: Правдюк, Н. Л. Обліково-аналітичне забезпечення управління маркетинговою ціновою політикою аграрного підприємства [Текст] / Н. Л. Правдюк // Стан і перспективи розвитку обліково-інформаційної системи в Україні: матеріали V міжнар. наук.-практ. конф. [м. Тернопіль, 31 травня-01 червня 2018 р.] / редкол. : О. В. Адамик, В. А. Дерій, З. В. Задорожний [та ін.]. - Тернопіль: ТНЕУ, 2018. - С.258-261.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29622
Розташовується у зібраннях:СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ОБЛІКОВО-ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ В УКРАЇНІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
258.PDF52.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.