Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29712
Назва: | Психоекологічний потенціал розвивального підручника |
Автори: | Гірняк, Андрій |
Ключові слова: | розвивальний підручник психоекологічний потенціал модульно-розвивальна система освітній зміст принципи проектування соціально-культурного змісту психомистецькі технології поліпроблемний виклад полікодований зміст розвивальна взаємодія саморозвиток |
Дата публікації: | 2003 |
Видавництво: | ТАНГ |
Бібліографічний опис: | Гірняк, А. Психоекологічний потенціал розвивального підручника [Текст] / Андрій Гірняк // Психологія і суспільство. – 2003. – № 4. – С. 128-136. |
Короткий огляд (реферат): | У результаті ґрунтовного аналізу принципів наукового проектування соціально-культурного змісту розвивального підручника окреслюється чинники, що вказують на його значний психоекологічний потенціал та висвітлюються конкретні психолого-педагогічні рекомендації щодо розвитку останнього, обґрунтовуються норми проектування змісту, структури та оформлення інноваційного підручника як базового програмово-методичного засобу учня, що стимулює його внутрішньо вмотивовану активність (пізнавальну, нормотворчу, психосмислову, рефлексивну) та задіює внутрішні механізми саморегулювання і саморозвитку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29712 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2003, № 4 (14) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гірняк.pdf | 307.51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.