Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30609
Назва: Соціальна ситуація розвитку як об'єкт психологічного аналізу
Інші назви: Social Situation of Development as Object of Psychological Analysis
Автори: Дусавицький, Олександр
Dusavytskyi, Olexander
Дата публікації: 2009
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Дусавицький, О. Соціальна ситуація розвитку як об'єкт психологічного аналізу [Текст] / Олександр Дусавицький // Психологія і суспільство. – 2009. – № 3. – С. 22-25.
Короткий огляд (реферат): In the article the psychological content of the notion “zone of near development of a child” introduced at its time by L.S. Vygotskiy which is projected on the stage of transfer from junior school to underage in the system of developing training be Elkonin – Davydov – Repkin – Dusavytskiy is considered. It is stated that in the last case the preconditions and psycho- didactic conditions of expanding of individual zones of near development of junior under-ages which open during their educational activity some peculiar space of meeting of the past, present and future in the context of conciseness in the process of reflection
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30609
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2009, № 3 (37)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дусавицький.pdf328.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.