Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30627
Назва: Освітні сценарії: сутність, композиція, принципи створення
Інші назви: Educational Scenarios: Essence, Composition, Principles of Creation
Автори: Фурман, Анатолій В.
Furman, Anatoliy V.
Дата публікації: 2009
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Фурман, А. В. Освітні сценарії: сутність, композиція, принципи створення [Текст] / Анатолій В. Фурман // Психологія і суспільство. – 2009. – № 3. – С. 174-192.
Короткий огляд (реферат): In the article the 15 years’ experience of the scientific development of educational scenarios as one of the most important innovation-methodolodical ways of projecting and realization of psychodramatic technologies of efficient interaction of a teacher and students in the author’s experimental system of module-developing system has been generalized. The composition and terminology, concepts, principles and conditions of creation of complete scenarios of ideal training-psychological act-event has been substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30627
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2009, № 3 (37)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фурман.pdf701.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.