Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/32887
Назва: СУЧАСНІ ДЕТЕРМІНАНТИ АДАПТАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА
Інші назви: MODERN DETERMINANTS OF THE ADAPTATION OF THE MARKETING ENVIRONMENT
Автори: Андрушків, Роман Юрійович
Ключові слова: маркетинг, маркетингове середовище, елементи маркетингового середовища, менеджмент, системи управління, маркетингові проекти, , функції маркетингу, управління організацією
marketing, marketing environment, elements of the marketing environment, management, management systems, marketing projects, marketing functions, organization management
Дата публікації: 17-лис-2017
Короткий огляд (реферат): Розкрито сутність сучасних чинників, що впливають на маркетингове середовище фірми, відображає формування міжфункціональних структур в системах менеджменту підприємств, характеризує основні комбінації відкритих та закритих систем управління. Визнечено організаційну ефективність маркетингу, що виявляється не через дублювання функцій інших підрозділів підприємства, а в опосередкуванні зв’язків координації між ними, зменшенні кількості останніх за умов зростаючої невизначеності ринкового середовища. Сформовано напрямки необхідної координації дій у розробці і реалізації маркетингових проектів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/32887
ISBN: 978-966-654-461-5
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Андушків 2017.docxСУЧАСНІ ДЕТЕРМІНАНТИ АДАПТАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА192.94 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.