Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/33235
Назва: Соціальні медіа як інструмент маркетингу
Інші назви: SOCIAL MEDIA AS A MARKETING TOOL
Автори: Баран, Ростислав Ярославович
Ключові слова: Інтернет-маркетинг
соціальні мережі
соціальні медіа
Internet-marketing
social networks
social media
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Сучасні тренди трансформації вітчизняної економіки в контексті глобальних викликів: колективна монографія / за аг. ред. д.е.н., доц. В.Р. Купчака. – Івано-Франківськ: НАІР, 2018. – С. 15-37.
Короткий огляд (реферат): В дослідженні виділено основні етапи розвитку Інтернету-маркетингу. Визначено особливості використання соціальних медіа як інструмента маркетингу. Визначено специфічні риси різних видів соціальних медіа. Проаналізовано різні сукупності різновидів соціальних медіа і запропоновано власну їх класифікацію. The research singles out the key stages of development of Internet marketing. It defines the specifics of application of social media as a marketing tool. The research determines particular characteristics for different types of social media, analyzes complexes that include different combinations of social media and offers their classification.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/33235
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сучасні тренди_кол.мон._ІФ_2018_Ред.№8_new-страницы-15-37.pdf498.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.