Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/34117
Назва: Маркетинг підприємств сфери розваг та відпочинку
Автори: Іванечко, Неля Ростиславівна
Ключові слова: маркетинг
підприємства сфери розваг та відпочинку
теорія поколінь
поведінкові моделі споживачів
життєвий цикл послуги
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Іванечко. Н.Р. Маркетинг підприємств сфери розваг та відпочинку // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Полтава, ПУЕТ. - 2018. -Том 87. №.2. - С. 162-169.
Короткий огляд (реферат): Анотація Іванечко Н.Р. МАРКЕТИНГ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ РОЗВАГ ТА ВІДПОЧИНКУ Мета статті полягає у виявленні поведінкових моделей споживачів послуг сфери розваг і відпочинку та їх циклічності. У статті висвітлено питання маркетингу підприємств сфери розваг та відпочинку, зокрема, поведінка споживачів, життєвий цикл послуги. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, наукової абстракції, спостереження. Результати. Визначено актуальні для сучасних підприємств сфери розваг та відпочинку поведінкові моделі споживачів послуг та етапи життєвого циклу послуги. Здійснено аналіз відмінностей життєвого циклу послуг від товару. Практична значущість результатів дослідження. У статті обгрунтовано, що застосування поведінкових моделей покоління Х, покоління Y, покоління Z допоможе розставити правильні пріоритети у формуванні конфігурації послуг. Основні наукові положення статті можна використовувати у маркетинговій практиці підприємств сфери розваг та відпочинку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/34117
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг підприємств сфери розваг та відпочинку.pdf174.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.