Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3457
Назва: Теоретичні засади творчого розвитку особистості: психолого-педагогічний аналіз
Автори: Мудрак, Марія Афанасіївна
Дата публікації: 2009
Видавництво: ДВНЗ «ДонНТУ»
Бібліографічний опис: УДК 616. 89-000 Т 32
Короткий огляд (реферат): В статті представлено аналітичний огляд психолого-педагогічної літератури з досліджуваної проблеми. Проаналізовано сутність провідних дефініцій, науково обґрунтовано їх теоретичні засади. Відзначено існування процесу зближення та взаємозбагачення теоретико-експериментальних і концептуальних підходів на шляху створення єдиної теорії розвитку творчого потенціалу; системний інтегративний особистісний підхід вважається найперспективнішим при вирішенні проблеми розвитку творчого потенціалу.In the article these is represented an analytical review of psychological and pedagogical literature from the researching problem. There have been analyzed essences of the main definitions and scientifically based their theoretical ambushes. The existence of the process of integration and mutual enrichment of the theoretic and experimental and conceptual approaches in order to compose the ultimate theory of the development of creative potential has been outlined; systematic integrative personal approach is considered to be the most prospective in consideration of the problem of creative potential development.
Опис: В статті представлено аналітичний огляд психолого-педагогічної літератури з досліджуваної проблеми. Проаналізовано сутність провідних дефініцій, науково обґрунтовано їх теоретичні засади. Відзначено існування процесу зближення та взаємозбагачення теоретико-експериментальних і концептуальних підходів на шляху створення єдиної теорії розвитку творчого потенціалу; системний інтегративний особистісний підхід вважається найперспективнішим при вирішенні проблеми розвитку творчого потенціалу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3457
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.