Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/37166
Назва: Обгрунтування впливу Інтернет-маркетингу на підвищення конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Reasoning of the influence of Internet marketing on increasing the competitiveness of the enterprise
Автори: Возняк, Віталій Михайлович
Дата публікації: 2019
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/37166
Розташовується у зібраннях:2019-2020 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voznjk V.M._Markms.pdf1.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.