Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/37322
Назва: Стратегія позиціонування – інструмент фокусування цільових споживачів
Автори: Мазур, Володимир Степанович
Мазур, Наталія
Дата публікації: 2019
Видавництво: Scientific Journal Virtus Issue # 30, January, 2019, P. 285-288
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/37322
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Scientific_Journal_30.pdf5.54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.