Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/38564
Назва: Міжнародний маркетинг високих технологій у глобальному економічному просторі
Інші назви: International marketing of high technologies in the global economic space
Автори: Птащенко, Олена Валеріївна
Ptashchenko, O.
Ключові слова: міжнародний маркетинг
міжнародний маркетинг високих технологій
ринок високих технологій
маркетингові інструменти
маркетинговий комплекс
високі технології
Інтернет-маркетинг
глобальний економічний простір
Дата публікації: 2020
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
Бібліографічний опис: Птащенко, Олена Валеріївна Міжнародний маркетинг високих технологій у глобальному економічному просторі [Текст] : дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.02 / Олена Валеріївна Птащенко. – Тернопіль : ТНЕУ, 2020. – 509 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертаційній роботі здійснено комплексне дослідження теоретико-методологічних засад іприкладних аспектів формування міжнародного маркетингу високих технологій в умовах глобального економічного простору. Розглянуто процеси трансформації глобального економічного простору як умов розвитку міжнародного маркетингу на світовому ринку високих технологій та виявлено тенденції та закономірності розвитку ринку високих технологій для виокремлення його основних протиріч та головних учасників ринку. Проаналізовано особливості розвитку міжнародного маркетингу високих технологій для визначення пріоритетних напрямів його розвитку на ринку високих технологій та окреслено категоріальний базис предметної області дослідження для визначення основних понять концепції розвитку міжнародного маркетингу високих технологій. Розроблено методологічний підхід до дослідження міжнародного маркетингу високих технологій. Виокремлено стратегічні інструменти міжнародних маркетингових комунікацій для розробки комунікаційних стратегій та заходів з їх подальшої реалізації, розроблено оцінювально-аналітичне забезпечення використання інструментів міжнародного маркетингу високих технологій для пошуку можливостей та реалізації високотехнологічної продукції підприємств України на світовому ринку. Запропоновано концептуальну модель реалізації інструментарію міжнародного маркетингу для підприємств України на світовому ринку високих технологій та представлено розроблені практичні рекомендації щодо використання інструментів міжнародного маркетингу для підприємств України для їх позиціонування на світовому ринку високих технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/38564
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dis_robota-ptaschenko.pdf7.84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.