Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3913
Назва: Кейс-метод як засіб активізації навчального процесу майбутніх економістів
Інші назви: Case method as a means to intensify the educational process of intending economists
Автори: Вашків, Олександр Павлович
Вашків, Леся Петрівна
Ключові слова: кейс-метод
ситуаційна вправа
соціальна відповідальність бізнесу
педагогіка
case-method
situational exercise
social responsibility of business
pedagogy
Дата публікації: 2014
Видавництво: Тернопіль, ТНПУ ім. В.Гнатюка
Бібліографічний опис: Вашків, О. П. Кейс-метод як засіб активізації навчального процесу [Текст] / О. П. Вашків, Л. П. Вашків // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2014. – № 1. – С. 192–196.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються практичні аспекти застосування кейс-методу у процесі вивчення питань соціальної відповідальності бізнесу, деталізується ситуаційна вправа на рівні її складових елементів, характеризуються особливості кейс-методу та його переваги у порівнянні з традиційними формами навчання. Запропоновано також сценарій конкретної ситуаційної вправи «Хліб наш насущний», що був підготовлений в результаті участі авторів у державній програмі «Українська ініціатива», за якою передбачалось стажування на підприємствах Німеччини. The article presents practical aspects of case-method usage in the process of researching social responsibility of business; the article also gives a detailed insight into a situational exercise on the level of its constituting elements; the peculiarities and the advantages of case-method are characterized and compared to the traditional teaching methods. This article also presents a scenario of a situational exercise «Our daily bred», which has been prepared as a result of authors taking part in the state programme «Ukrainian Initiative», that presupposed training in the enterprises in Germany.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3913
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.