Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/39774
Назва: Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності сучасного підприємства
Автори: Литвин, Зоряна Богданівна
Ключові слова: маркетингова діяльність
інформаційне забезпечення
інформаційні технології
маркетингові рішення
інформаційні системи
управління виробничими ресурсами
аналітичне дослідження
маркетингове дослідження
Дата публікації: кві-2015
Видавництво: Дніпропетровськ, міжнародна науково-практична конференція Принципи нової економіки України та формування її фінансово-інвестиційної основи
Короткий огляд (реферат): Використання інформаційних технологій у маркетингу мають свою специфіку.Вони потребують якісної автоматизації, великих сховищ даних, доступу і пошуку інформації у базах даних, наявність потужних засобів комп’ютерних комунікацій, тощо. Будь-яку інформаційну технологію простіше всього розробляти і реалізовувати з використанням сучасних програмних продуктів, це також забезпечить високу якість роботи такої технології і розробку достовірних звітів, на основі великої кількості оперативної інформації. Реалізація всіх можливих технологій для бізнес-аналізу за допомогою якогось одного програмного продукту малоймовірне, а якщо і можливе, то не забезпечить результату найвищої якості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/39774
ISSN: 978-617-7178-79-7 УДК 3303(477)(063)
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.