Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/39968
Назва: Бренд як інструмент підвищення інвестиційної привабливості підприємства, території
Автори: Василишин, Святослав
Дата публікації: 2020
Видавництво: Тернопіль : ЗУНУ
Бібліографічний опис: Василишин Святослав Бренд як інструмент підвищення інвестиційної привабливості підприємства, території [Текст] / Святослав Василишин // Актуальні проблеми вітчизняної економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі (частина 1): мат. доп. V Ювіл. наук.-практ. конф. студ. та молодих вчен.з міжн. участю [м. Тернопіль, 12 лист. 2020 р.] / редкол. : О. Ф. Овсянюк-Бердадіна, Ю. А. Богач, О. І. Заклекта [та ін.] ;відп. за вип. В. М. Островерхов. - Тернопіль : ЗУНУ, 2020. - С. 54-58.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/39968
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми вітчизняної економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі (частина 1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
54.pdf55.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.