Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40061
Назва: Іміджева політика підприємства в сучасних умовах
Автори: Бородайко, Роксолана
Дата публікації: 2020
Видавництво: Тернопіль : ЗУНУ
Бібліографічний опис: Бородайко Роксолана Іміджева політика підприємства в сучасних умовах [Текст] / Роксолана Бородайко // Актуальні проблеми вітчизняної економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі (частина 1): мат. доп. V Ювіл. наук.-практ. конф. студ. та молодих вчен.з міжн. участю [м. Тернопіль, 12 лист. 2020 р.] / редкол. : О. Ф. Овсянюк-Бердадіна, Ю. А. Богач, О. І. Заклекта [та ін.] ;відп. за вип. В. М. Островерхов. - Тернопіль : ЗУНУ, 2020. - С. 321-325.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40061
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми вітчизняної економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі (частина 1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
321.pdf59.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.