Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41718
Назва: Формування стратегії інтернет - маркетингу туристичного агентства на міжнародному ринку
Інші назви: Formation of the internet marketing strategy of a travel agency to operate on the foreign market
Автори: Гонта, Віктор Сергійович
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота Формування стратегії інтернет - маркетингу туристичного агентства на міжнародному ринку
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41718
Розташовується у зібраннях:2020-2021 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гонта В..pdf1.94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.