Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41858
Назва: МЕТОДИКА TBL ТА PBL У ПРАКТИЦІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У НЕМОВНОМУ ВНЗ
Автори: Штохман, Лілія Миколаївна
Ключові слова: метод, іноземна мова, викладання, завдання, проект
Дата публікації: 2020
Видавництво: Молодий вчений
Короткий огляд (реферат): У статті описані деякі інноваційні концептуальні підходи до методики викладання іноземних мов у немовному ВНЗ, їх особливості та використання у педагогічній діяльності, описані у працях західних педагогів-практиків. Виявлено, що метод комунікативних завдань (TBL) та метод проектів (PBL) дозволяють задіяти елементи проблемності, дискусійності, конструювання та сприяють здатності студентів творчо і самостійно мислити, прогнозувати варіанти вирішення завдання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41858
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття 2 2020 Approaches.docx32.87 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.