Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42361
Назва: Особливості обліку рекламних продуктів в умовах розвитку інформатизації суспільства: класифікаційний підхід
Автори: Лисюк, А. В.
Дата публікації: 2020
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Лисюк, А. В. Особливості обліку рекламних продуктів в умовах розвитку інформатизації суспільства: класифікаційний підхід [Текст] / А. В. Лисюк // Стан і перспективи розвитку обліково-інформаційної системи в Україні : матеріали VI Mіжнар. наук.-практ. конф. [Тернопіль, 22 трав. 2020 р.]. – Тернопіль : ТНЕУ, 2020. – Т. 1. – С. 57-58.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42361
Розташовується у зібраннях:СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ОБЛІКОВО-ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ В УКРАЇНІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лисюк.pdf271.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.