Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43402
Назва: Особливості маркетингового розвитку ринку медичних послуг
Автори: Стиранка, Анна
Дата публікації: 17-лис-2021
Видавництво: Вектор
Бібліографічний опис: Стиранка Анна. Особливості маркетингового розвитку ринку медичних послуг. Інноваційний розвиток освіти, науки, бізнесу, суспільства та довкілля в умовах глобальних викликів: матеріали VІ Національної науково-практичної конференції студентів і молодих вчених [Тернопіль, 17 листопада 2021 р.]. Тернопіль: Вектор, 2021. С.24.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43402
Розташовується у зібраннях:Інноваційний розвиток освіти, науки, бізнесу, суспільства та довкілля в умовах глобальних викликів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стиранка Анна.pdf119.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.