Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44145
Назва: Сучасні напрямки формування бренду підприємства
Інші назви: Modern directions of formation of enterprise brand
Автори: Козлов, Б. В.
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота Сучасні напрямки формування бренду підприємства
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44145
Розташовується у зібраннях:2021-2022 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Козлов_Б.В._ЕЕП_original_31012022_095332.docx289.62 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.