Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44537
Назва: Стратегія комунікації як основа ефективного просування товару на ринку
Автори: Гулянич, Роксолана
Дата публікації: 2021
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Гулянич, Р. Стратегія комунікації як основа ефективного просування товару на ринку [Текст] / Роксолана Гулянич // Актуальні проблеми економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі : матеріали доп. VI наук.-практ. конф. студ. та молод. вчених з міжнар. участю [Тернопіль, 28 жовт. 2021 р.] / редкол. :Л. Р. Галько, В. Т. Дудар, С. П. Крамарчук [та ін.] ; відп. за вип. В. М. Островерхов. – Тернопіль : ЗУНУ, 2021. – С. 65-67.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44537
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІКИ, ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гулянич Р.pdf430.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.