Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44546
Назва: Стратегія формування ділової репутації підприємства в соціальних мережах
Інші назви: Strategy formulation of business reputation of company in social media
Автори: Логуш, А. Р.
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота Стратегія формування ділової репутації підприємства в соціальних мережах
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44546
Розташовується у зібраннях:2021-2022 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Логуш_Анжела_Русланівна_ЕУПзм-21_original_15022022_094134.pdf1.56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.