Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46739
Назва: Система діяльності психологічної служби в інклюзивних освітніх інституціях
Інші назви: The system of psychological services in inclusive educational institutions
Автори: Квітінська, В. М.
Ключові слова: психологічна служба
інклюзивна освіта
особливості психологічного супроводу
Дата публікації: 2022
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Квітінська В. М. Система діяльності психологічної служби в інклюзивних освітніх інституціях [Електронний ресурс] = The system of psychological services in inclusive educational institutions : кваліфікаційна робота : спец. 053 – психологія освітньо-професійна програма – психологія / В. М. Квітінська. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – 66 с.
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі досліджується система діяльності психологічної служби в інклюзивних освітніх інституціях. Зокрема, розглянуті особливості постання сучасної інклюзивної освіти та показна роль психолога освітнього закладу у супроводі дітей з обмеженими можливостями здоров’я. Також виявлені особливості психологічного супроводу та проблеми функціонування психологічної служби у закладах інклюзивної освіти, концептуальні та технологічні основи діяльності психологічної служби в закладах інклюзивної освіти. У магістерській роботі проведене практичне дослідження та показані шляхи удосконалення професійної компетентності фахівців-психологів інклюзивних закладів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46739
Розташовується у зібраннях:2022-2023 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
квітінська.docx307.69 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.