Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46739
Назва: | Система діяльності психологічної служби в інклюзивних освітніх інституціях |
Інші назви: | The system of psychological services in inclusive educational institutions |
Автори: | Квітінська, В. М. |
Ключові слова: | психологічна служба інклюзивна освіта особливості психологічного супроводу |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Тернопіль, ЗУНУ |
Бібліографічний опис: | Квітінська В. М. Система діяльності психологічної служби в інклюзивних освітніх інституціях [Електронний ресурс] = The system of psychological services in inclusive educational institutions : кваліфікаційна робота : спец. 053 – психологія освітньо-професійна програма – психологія / В. М. Квітінська. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – 66 с. |
Короткий огляд (реферат): | У магістерській роботі досліджується система діяльності психологічної служби в інклюзивних освітніх інституціях. Зокрема, розглянуті особливості постання сучасної інклюзивної освіти та показна роль психолога освітнього закладу у супроводі дітей з обмеженими можливостями здоров’я. Також виявлені особливості психологічного супроводу та проблеми функціонування психологічної служби у закладах інклюзивної освіти, концептуальні та технологічні основи діяльності психологічної служби в закладах інклюзивної освіти. У магістерській роботі проведене практичне дослідження та показані шляхи удосконалення професійної компетентності фахівців-психологів інклюзивних закладів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46739 |
Розташовується у зібраннях: | 2022-2023 н. р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
квітінська.docx | 307.69 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.