Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46758
Назва: Бібліотечна реклама як компонент інформаційної культури та соціальний феномен
Автори: Зарубайко, М.Г.
Дата публікації: 2022
Опис: Магістерська робота Бібліотечна реклама як компонент інформаційної культури та соціальний феномен
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46758
Розташовується у зібраннях:2022-2023 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зарубайко М.Г..pdf1.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.