Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46969
Назва: Маркетинг, як філософія бізнесу
Автори: Дубинецька, Ірина
Дата публікації: 2021
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Дубинецька, І. Маркетинг, як філософія бізнесу [Текст] / Ірина Дубинецька // Соціально-політичні комунікації як чинник консолідації та демократизації українського суспільства : щорічн. наук. праць / відп. за вип. Т. В. Гончарук (Чолач). – Тернопіль : ЗУНУ, 2021. – С. 366.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46969
Розташовується у зібраннях:СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЧИННИК КОНСОЛІДАЦІЇ ТА ДЕМОКРАТИЗАЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дубинецька Ірина.pdf725.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.