Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/47033
Назва: Удосконалення формування маркетингової політики підприємства
Автори: Марчук, Єлизавета Володимирівна
Дата публікації: 2022
Опис: Магістерська робота Удосконалення формування маркетингової політики підприємства
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/47033
Розташовується у зібраннях:2022-2023 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРЧУК Є.В.pdf906.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.