Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/47228
Назва: Цільові, змістові та поцедурні особливості психологічної корекції тривожності у дітей дошкільного віку
Інші назви: Target, semantic and procedural features of psychological correction of anxiety in preschool children
Автори: Куліш, О. В.
Ключові слова: тривожність
рівень тривожності
психорекція
види тривожності
психомалюнок
anxiety
level of anxiety
psychoreaction
types of anxiety
psychoimage
Дата публікації: 2022
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Куліш О. В. Цільові, змістові та поцедурні особливості психологічної корекції тривожності у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] = Target, semantic and procedural features of psychological correction of anxiety in preschool children : кваліфікаційна робота : спец. 053 – психологія освітньо-професійна програма – психологія / Олена Володимирівна Куліш ; наук. керівник к.психол.н., доц. Т. В. Мазур. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – 77с.
Короткий огляд (реферат): У роботі у першому розділі проаналізовано теоретичний аналіз проблеми тривожності у дітей дошкільного віку. У другому розділі наведено дані емпіричного дослідження тривожності дітей дошкільного віку. У третьому розділі визначено цільові, змістові та процедурні особливості психологічної корекції тривожності у дітей дошкільного віку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/47228
Розташовується у зібраннях:2022-2023 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Куліш_ПСзмч-21.doc1.47 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.