Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49225
Назва: Покращення маркетингової товарної політики на підприємстві під час війни
Інші назви: Improvement of marketing product policy at the enterprise during the war
Автори: Вихор, Тарас Богданович
Ключові слова: маркетингова товарна політика
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Вихор Т. Б. Покращення маркетингової товарної політики на підприємстві під час війни [Електронний ресурс] = Improvement of marketing product policy at the enterprise during the war : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Тарас Богданович Вихор ; наук. керівник д.е.н., проф. Т. М. Борисова. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 70 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Покращення маркетингової товарної політики на підприємстві під час війни
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49225
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vychor T.B.pdf1.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.