Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49227
Назва: Маркетингове управління конкурентоспроможністю суб’єкта господарювання
Інші назви: Marketing management of enterprise competitiveness
Автори: Зубкевич, Владислав Сергійович
Ключові слова: заклад громадського харчування
маркетингове управління
конкурентоспроможність суб’єкта господарювання
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Зубкевич В.С. Маркетингове управління конкурентоспроможністю суб’єкта господарювання [Електронний ресурс] = Marketing management of enterprise competitiveness : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Владислав Сергійович Зубкевич ; наук. керівник к.е.н., доц. Ю. Т. Процишин. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 67 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі на основі аналізу комерційної діяльності закладу громадського харчування виокремлено ключові фактори, що впливають на його маркетингове управління та рівень конкурентоспроможності досліджуваного суб’єкта господарювання. Виявлено фактори конкурентоспроможності досліджуваного суб’єкта господарювання на ринку послуг м. Тернопіль. Досліджено маркетингове управління конкурентоспроможністю ресторану «Бахус», запропоновано та обґрунтовано напрями його покращення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49227
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zubkiewicz V.S.pdf1.48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.