Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49234
Назва: Інформаційне забезпечення маркетингової збутової діяльності підприємства
Інші назви: Information support of marketing distribution activities of the enterprise
Автори: Окрепкий, Тарас Володимирович
Ключові слова: інформаційний супровід
прийняття збутових рішень
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Окрепкий, Т. В. Інформаційне забезпечення маркетингової збутової діяльності підприємства [Електронний ресурс] = Information support of marketing distribution activities of the enterprise : кваліфікаційна робота : спец. 075 – маркетинг освітньо-професійна програма – маркетинг / Тарас Володимирович Окрепкий ; наук. керівник к.е.н., доц. Л. Р. Галько. – Тернопіль : ЗУНУ, 2023. – 76 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто теоретичні основи формування інформаційного супроводу прийняття збутових рішень, проведено аналіз збутової діяльності АТ «Концерн Галнафтогаз» під час війни, ідентифіковано сучасні виклики та перспективи розвитку ринку палива в Україні, запропоновано стратегічні напрямки удосконалення збутової діяльності підприємства та її інформаційної підтримки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49234
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Okrepkyi T.V.pdf995.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.